Menu

 Universitatea Tehnică din Cluj Napoca

1. Utilizarea platformelor social-media și caracteristicile job-ului ideal_UNIVERSITATEA TEHNICĂ DIN CLUJ-NAPOCA

2. VALTECH_Inventar valori Universitatea Tehnica Cluj-Napoca 

3. Imaginea Universității Tehnice din Cluj Napoca (UTCN) in rândul studentilor

 

Universitatea Tehnică ,,Gheorghe Asachi”  din Iași

1. VALTECH_Inventar valori Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi” din Iaşi

2. Utilizarea platformelor social-media și caracteristicile job-ului ideal_Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi” din Iaşi

3. Imaginea Universității Tehnice ,,Gheorghe Asachi” din Iași (TUIASI) in rândul studenților

 

 Universitatea Tehnicǎ de Construcṭii București

1. Utilizarea platformelor social-media și caracteristicile job-ului ideal_UNIVERSITATEA TEHNICĂ DE CONSTRUCȚII BUCUREȘTI

2. VALTECH_Inventar valori Universitatea Tehnica de Constructii Bucuresti

3. Imaginea Universității TEHNICE DE CONSTRUCȚII București (UTCB) in rândul studenților

 

 Universitatea POLITEHNICA București

1. Utilizarea platformelor social-media și caracteristicile job-ului ideal_POLITEHNICA BUCURESTI

2. VALTECH_Inventar valori POLITEHNICA BUCURESTI

3. Imaginea Universității POLITEHNICA București (UPB) in rândul studenților

 

  Universitatea POLITEHNICA Timișoara

1. Utilizarea platformelor social-media și caracteristicile job-ului ideal_POLITEHNICA Timișoara

2. VALTECH_Inventar valori POLITEHNICA Timișoara

3. Imaginea Universității POLITEHNICA Timișoara (UPT) in rândul studenților

Go to top
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com
asd